GATA ORGANITZA UNA DONACIÓ EXTRAORDINÀRIA DE SANG

Fecha:

Categoria: Noticies

GATA ORGANITZA UNA DONACIÓ EXTRAORDINÀRIA DE SANG

Dijous 25 de juny se celebra la  Marató de donació Extraordinària de Sang a Gata que anualment, coincidint amb l’inici de l’estiu, organitza l’associació de Donats de Gata juntament amb el Centre de Transfusió d’Alacant (CTA) i l’Ajuntament de Gata.

La donació tindrà lloc al Centre Social Integrat dijous 25 de juny en horari de 17 a 20:30 i els requisits mínims són ser major d’edat i menor de 65 anys i pesar més de 50 kg.  A més a més,  tots els assistents tindran un obsequi patrocinat per l’empresa local Signes Grimalt i una altre del CTA. També comptem amb la col·laboració de Ca la Tramussera per endolcir la recuperació amb el seu famós granitzat  de llima.

Dels del Centre de Transfusions d’Alacant animen a la població a participar ja que la província d’Alacant necessita 250 bolses de sang diàries i que l’objectiu de centre és poder ser autosuficients. És per això que han recordat la necessitat de buscar donants nous i animen als donants habituals a convidar a participar a coneguts que no ho hagen donat mai.

Te puede interesar