SIGNEN L’INICI DE LES OBRES DE LA PLAÇA DE L’ESGLÉSIA

Fecha:

Categoria: Noticies, Sense categoria

SIGNEN L’INICI DE LES OBRES DE LA PLAÇA DE L’ESGLÉSIA

actainiciobresplesglesia

L’alcaldessa de Gata, Maite Signes, i representants de la Diputació d’Alacant i de l’empresa Tyosa Obras Públicas han signat hui l’acta de replanteig per a l’inici de les obres de millora de la Plaça de l’Església de Gata incloses en la Convocatòria d’inversions en obres i reparacions de cooperació municipal financerament sostenibles. Diputació subvenciona al 100% estes obres que tenen un pressupost de 119.999,98 € i un termini màxim d’execució de 4 mesos.

Les millores suposaran, entre diferents tasques, el canvi de canonades i connexions del serveis de l’aigua potable del municipi.

L’empresa adjudicatària, Tyosa Obras Públicas, té previst iniciar les obres la propera setmana.

Te puede interesar

Ajuntament de Gata de Gorgos
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.